среда, 18 февраля 2015 г.

Використання технології моніторингу на уроках математики.

Шкільний семінар. 
Підготував вчитель вищої категорії Бас В.М.
Як вчитель я використовую на уроках багато видів моніторингу. Це і самостійні роботи, і тести. Але життя вносить свої корективи. Не так давно я почав використовувати «квест»-роботи. Їх зміст дуже простий. Відповідь однієї задачі є елементом умови іншої. Хтось скаже, що це майже самостійна робота. Далеко не так. Ці роботи вимагають більшої уваги, ніж звичайна самостійна робота. Бо помилка в одному прикладі призведе до помилок в інших. Інакше кажучи, ланцюгова реакція. На прикладі «квест»-роботи, яку ви бачите на екрані, я поділив її на рівні (оскільки в класах, де я викладаю, проводжу внутрішню диференціацію). Ці приклади є частиною блоків уроків, які були мною складені, для повторення в 7 класі. Отже, ви бачите, що «квест»-роботи не тільки перевіряють рівень знань, але і рівень уваги. Таким чином, я готую дітей не тільки до написання контрольної роботи, але і до ЗНО. До речі, на останньому ЗНО 2014 року було завдання, яке можна приписати до «квест»-завдань (приклад в презентації). Підсумовуючи, хочу сказати, що треба постійно змінювати види моніторингу знань. Тільки тоді ми зможемо підготувати учня до написання майбутніх робот і побачити всю глибину його знань.

Комментариев нет:

Отправить комментарий